nagi 21 haftadayiz dogumumuz 19 temmuz.annesinin doğum gününde dogcak oğlum inşallah.bizim gibi olan var mi ? 😍
Doubles8990 nagi amin inş bir tane kızım var oğlum olacak allah nasip ederse saglıkla gelsinler bütün bebişler inş 🙏🙏😍😍
YamurBoybeknalan Bizde 31temmuz inşallah.19 +4üz.kızlar daha hareket hissedemıyorum.sızler ne zaman hissettiniz?
nagi YamurBoybeknalan benim hissettiğim bebek 14+4 du.ama bizim bebek biraz iri bi bebek o yüzdendi sanırım.muhtemelen bir kaç gün içinde hissedersin.endiselenme 😊
Kivanclimerve YamurBoybeknalan Gunu gunune ayniyiz 😍 ben artik hissediyorum 2.gebeligim sirt ustu dumduz yatinca hissedersin aslinda yavastan
DilberKkkaya 20+1 oğlumla.. hepimiz sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız inşallah... isim konusunda kararsız olanlar var mı?
Hnfth DilberKkkaya evet bizde herkes çok muhalefet bi türlü karar veremiyoruz Mehmet istiyoruz ama yanına ikinci isme karar veremedik
Deletedmom_879 21+3 haftaligiz 18temmuzda dogum gözüküyor hayırlisiyla gelsinler bütün bebişler 😘😘 nagi canim kac gram bebeğin benimkide bu ortalama degerlerden biraz önde ama doktor haftasiyla uyumlu diyor her zaman