Sevimliars Sedanur26 evet oluyor arada daha ilk gebeliğim benim o yüzden hissetmem normalmiş:) 20. Hafta diyorlar ama bakalım tek sağlıklı gelsinler dünyaya kuzucuklar :)
Dilaraxx Sedanur26 girmeden önce karnın tok olsun bide çikolata ye gösterir bnce haber ver bna cinsiyetini ögrenin ve merak ettim sat ne zmndı seninn
MrsClk 15+4 minik kızım 😍 kendisi sevimli bir canavar gibi hareketli olmasına rağmen ben hissetmiyorum henüz🙄 karnımda hafiften toparlanmaya başladı artık gören bir elleyip artık belli oluyor diyor😊
Sedanur26 Sevimliars evet benim de dikkatimi o çekti genelde Mayıs erkek ayı diyorlar ama bu sene kız senesi bence ☺️
Kubraturgut Canlar bizim de 15+2oldu hareket lerini iyi hissediyorum ikinci gebelik diye ilkinde çok geç hissetmiştim. Cinsiyet henüz belli değil ama çok merak ediyorum 🙄 😊 sağlikla kucağimiza alalim da inş
0623-okay Sedanur26 olabilir kuzum kasiklarimda ağrı var biraz o tedirgin ediyor beni ama normal olduğu yazıyor her yerde 😑
Sedanur26 0623-okay içini ferah tut aynı şekilde benim de ağrı ve kramp oluyor normal herşey yolunda 😍🥰
Sedanur26 Dilaraxx haber veririm mutlaka canım çikolata götüreceğim yanımda saat kaç mı demek istedin onu anlamadım 🥰