Arasblt değişmez inşallah çevredeki insanları anlamıyorum ne diye olumsuz konuşurlarki kıskançlıktan hep bunlar uzak durun duymayın hiçbirşey😊 bende kız çok istiyordum bir arkadaşım vardı biliyordu kız istediğimi Birgün karşıma geçti bence senin oğlun olacak öyle hissediyorum dedi daha cinsiyet belli değildi ne hissediyorsun diye sormamıştım bile dedimki karşındaki birşey çok istiyorsa hislerin doğrultusunda gidip olumsuz konuşma başkası olsa seni tersler ama ben önemsemiyorum dedim neyse sonra kız olduğunu öğrenince ilk ona duyurdum 😀böyle gereksiz insanlar etrafta çok yani