Happmoml sevalbudak 3 kere muayene oldum nişan kanama hiçbişey olmadı hemde doktorun fazla zorlamasına rağmen 🤗
Duruveannesi_ Badevehande yaaaa inşallah herşey yolunda gider sağlıkla kucağına alırsın badişii :)) kendini iyi hissettiğinde mutlaka bize haber ver burdan :))
Semooshh Meloss12 şafak 17. 😄 Sanki hiç doğuramicakmışım gibi hissediyorum bugünlerde nedense. Günler geçmiyor belkide ondandır
Krdlnyldzn7 Meloss12 yarın tam 40 hafta olucaz Bugün doktor suyun azaldığını görünce yarın suni verip başlatalım dedi . Yarın doğuracağım inşallah 🙊🙏🏼
YagizAlpinannesi Şafak 12 uygulamaya gore bebeğim çok hareketli arada belim ağrıyor sırt ağrılarımda oluyor bekliyoruz bakalim 😏
Delal123 DamlaMehmetali benimde aynı ama tık yok hep yalancı sancılar geliyor ağrım gelince resmen seviniyorum artık
Delal123 Benimde şafak 8 yalancı sancılar oluyor bazen ben kendimi hazırlıyorum hergün okuyorum Plates yapıyorum hurma yiyorum sıcak duş alıyorum hergün meryem ana otunu okuyorum inşllahh gelecek beliyorıö heyecanla. 🙏🌸
Duruveannesi_ Badevehande şifremi unuttum tekrar hesap açmak zorunda kaldım bu arada :) hatırladın mi beni bilmiyorum ama. Doktorumuz aynıydı. Ayy hadi bekliycem heycanla :)) senden 6 gün sonra da benim olacak :) korkuyorum bende. Sezeryanin nasıl geçtiğini ayrıntılı anlat lütfen 😁😁
Badevehande Duruveannesi_ gül hanımın sezeryanından memnunlar canım benim kuzenimin eşide yakın zamanda yaptı hatta ikinciye hamile yine gül hanıma gidiyor 😅