defne55 DnzNhr o şiddetli sancılar banada vuruyor aha geliyo galiba diyorum bi zaman sonra geciyo kendi kendine kafayı yicem🤦♀️ 38+3deyiz bizde
_busra DnzNhr aynen 39 da alalım dedi. Eğer 39 u geçerse kilosu da artar normal doğum yapamazsın dedi. İnşallah kendiliğinden gelir. Suni sancıdan çok korkuyorum😊
Badevehande 16 ama yarın doğumum var bir haftadır açılmam var rahim yumuşamış belki daha öncesinde de vardı ama pelvis darlığı tanısı kondu sezeryan ile kavuşuyorum inşallah 🙏
Duruveannesi_ Badevehande yaaaa inşallah herşey yolunda gider sağlıkla kucağına alırsın badişii :)) kendini iyi hissettiğinde mutlaka bize haber ver burdan :))
nagehann Meloss12 şafak 7 ama hiç hatrket yok nazlı sanırım😄, doktor kanala daha girmemiş demişti, rahim kanalıda sert ve dar dedi, bol yürüyüş yapıyorum ama inşallah sağlıkla gelir bebişlerimiz❤️
Demirleblebi Son 7 gün 18 kasımda kavuşacağız. Bir yandan heyecanla bekliyorum, bir yandan artık karnımda olmayacağı fikri hüzünlü aslında. Bir kavuşma bir ayrılık duygusu karmaşık haller.
Tugceee123 Meloss12 Been 41 in içindeyiz hala rahat rahat takılıyor beni rahatsız dahi etmiyor keyfi yerinde sancım bile olmuyor
Glydn Meloss12 bugün 40+1 olduk ama inatla gelmiyor kızım. Doktor kontrolümüz var ona bile artık gitmek istemiyorum hevesim söndü resmen😕
Rahime83 Meloss12 sağlıkla alalım hepimiz bebeklerimizi canım benimde 22 kasım nasipse insalalh 🤲 11 günüm kaldı 🤰
sevalbudak Sakadilek benim de son 11 gün ama hafif bel ağrısı hariç hiç bir belirti yok, arada sertleşiyor, ayaklarını falan ayırt edebiliyorum... bebek iri olduğu için doktor salı günü gel alttan muayene edelim dedi napsam bilemiyorum korkuyorum da ilk gebeliğim 🥺...
Happmoml sevalbudak 3 kere muayene oldum nişan kanama hiçbişey olmadı hemde doktorun fazla zorlamasına rağmen 🤗