Meloss12 37+6 olduk 🤗 bebeğim ters duruyormuş. Dönmedi biraz da tansiyonum yükseldi hastanede bi gece yattim. Taburcu oldum. Dr um sezaryana karar verdi. Cunki benim oğlan hiç donecek pozisyonda degilmis. Allah nasip ederse 14 Kasimda ameliyat. Hayirlisi boyleymis. Ben hep normal doguma hazirlamistim kendimi. Oğlum inatcilik yapip surpriz yapti 🙈 Nasip bakalim