Sakadilek benim de son 11 gün ama hafif bel ağrısı hariç hiç bir belirti yok, arada sertleşiyor, ayaklarını falan ayırt edebiliyorum... bebek iri olduğu için doktor salı günü gel alttan muayene edelim dedi napsam bilemiyorum korkuyorum da ilk gebeliğim 🥺...