Lindam bence tek isim olmalı. İleride okul zamanında çocuk için sıkıntı olacağını düşünüyorum. İsimlerinden birini sevmezse ve arkadaşları dalga geçmek için kullanırsa travma oluşur. Artı kullanımı zor. Sınava girerken, ilerde yazışmalarda vs vs Bir de kulağa hiç hoş gelmiyor iki isimle çağırmak...