Lindam oo baya karışıkmış sizinki 😊 benimde göbek adım var ama hiç kullanılmaz göbek bağı kesilirken ebemiz kendi adını vermiş ama kimse bilmez bile 😌 ailem de doğduğumdan beri iki ismimi birlikte kullanmışlar o yüzden iki ismimide garipsemedim tek isim kullanılınca diğerine çocuğun alışması zor oluyor benimseyemiyor