Sare16 Esesennn Sıcak duş aldım , squat yapıyorum, plates topu üzerinde hareketler yapıyorum artık Allah ne verdiyse 😂 3 saatte 1 geliyor sancılar beklemedeyim şuan 🤗
Esesennn Sare16 valla benim bir saattir sürekli sancım var kasığımda oynuyor doğum sancısı mı kasıkta oynadığı için mi ağrı yapıyor anlamadım hiç
Sare16 Esesennn Ayyy canım aynı şey sanırım göbeğinin üstü de ağırıyor mu yani böyle patlıcakmış gibi kasık çekilmesi yaşıyor Musun ? Bende öyle oluyor sağ tarafım özellikle
Esesennn Sare16 şuan uzanıyorum da çekilme pek hissetmedim sanırım. Ama sızlıyor kasıklarım gergin gibi. Korkuyoruuum😅
Badevehande Sare16 evet haftaya Salı 🙈 bende istiyorum dedim bebeğin kafası kanalda rahim yumuşamış açılma da var ama hem dar hem kemik aşağı bakıyor makattan çok kesiğin olur dedi bende gün aldım mecburen 😆
Sare16 Badevehande Hepimizin hakkında hayırlısı inşallah yavrunuzu sağlıkla , huzurla kucağınıza alırsınız inşallah 🐣💝
Esesennn Sare16 vaaayy maşallah 😅 beni geçmişsin. Ama geçmeni bekliyordum biz 38+2 olduk. Doktor nst de sancımı görmeyince bakmadı açılma var mı yok mu diye çok gerginim bebek olmuş 3700 doktor 4 ü geçerse sezeryan diyor napcağımı şaşırdım ben😔😔 senin normaldi de mi epitural aldın mı
Sare16 Esesennn Vallahi herşeyim çok normaldi Suni sancı bile almadım kendi sancılarım da 8 cm açılma oldu ama sırf o gece çok hasta var diye doktor alel acele sezaryene aldı 😔 Çok üzüldüm çok yıprattım kendimi ama hayırlısı buymuş bu doktorların işine akıl sır ermez
Sare16 Esesennn Rabbim seni de inşallah hayırlı doktorlarla, ebelerle karşılaştırsın insan o anda hiçbir şey diyemiyor ağzı dili tutuluyor
Esesennn Fasulyem22 ya sorma bir doğuramadım😅 bebek daha 38+2 ama 3700 müş doktor 4 kiloyu geçerse sezeryan öneriyorum dedi hiç istemiyorum sezeryanda. Diyete başladım ya meyveyi komple kestim peynir yumurta kestim hepsini. Çorba içicem kemik çorbası falan yapcak bişe yok. Daha fazla kilo almamalı😔
Esesennn Sare16 aaa üzüldüm o kadar da sonuna gelmişsin halbuki 😔 devlette mi oldun canım? Bursada devlet suriyeli kaynıyor onlar yüzünden bize sıra gelmiyor diye özele geldim ben de😔