Esesennn
Aaa bende Bursadayım canım Şehir hastanesin sen oldum doğumu ben ama Suriyelilerle hiç bir alakası yok
Şehir hastanesin de ki konfor çok güzel , mahremiyete çok önem veriliyor her oda tek kişilik sancıları çekerken yanında refakatçı kalabiliyor duşunu alabiliyorsun aynı oda da Doğum yapıyorsun ama ne yazık ki merhametli bir doktora denk gelmen gerekiyor 😔
Herşey doktorda bitiyor