bsra18- beni gebelik zehirlenmesinden dolayı acil sezeryana aldılar. Sonrada yoğun bakımda kaldım 36 saat falan çünkü tansiyonum düşmedi bir türlü. Dün akşam odaya geçtik, e ben sezeryandan sonra asla yürümediğim için şuan çok kanamam ve ağrım var, adım atamıyorum resmen.