Sghslove bir aşağıdaki Büşranın dediği gibi. Kesik, iğne falan onlar hiç bir şey. Hani bana demişlerdi ki hissetmiyorsun ama çekiştirme falan hissediyorsun, ben onları bile hissetmedim fakat ortam beni çok gerdi. Tam bir ameliyat ortamı ve başımda 12 kişi olunca. Beni titreme aldı sonuna kadar titreme geldi, tir tir geçti bütün prosedür. Ve stresten çocuğumu görünce bile ağlayamadım ki ben herşeye ağlayan biriyim. Yani ameliyat ortamı olduğunu bilip öyle gir, moral bozcak birşey yok kesikle ilgili falan hiç bir acı hissedilmiyor.