Sghslove bende aynı düşüncedeydim. Zorunlu sezeryan oldum ve eşim doğumuma giremedi ne yazık ki ama emin ol o an gözün bebeğinden başka hiçbir şey görmeyecek. Düşündüğün tek şey ona bi an önce kavuşmak, hissettiğin şeylerse heycan ve mutluluk olucak. Yani Allah kuvvet mi veriyo o an nedir zerre korku kalmamıştı içimde ✌🏼😁 zaten çok kısa sürüyo 2-3 dakika içinde bebeğimin sesini duymuştum ben, sonrası toz pembe 🥰