gzm_42 inşallah canım. Herşeyin gönlünce olmasını dilerim 🥰 bebişini sağlıkla al kucağına. Hiç de stres yapma hayatında yaşıyacağın en mucizevi an tadını çıkar 😍 bana öyle şeyler anlatmışlardı ki ölcem sanmıştım 😂 benim doğumum çok keyifliydi bilseydim hamileliğimin son zamanlarını korkuyla geçirmezdim. Kimseyi dinleme her kadının doğumu kendine özel, bebişini ve kendini akışa bırak derim 🥰