gzm_42 cnm hiç korkma o korkutanlar eskilerdir😂 çünkü eskiden suni sancı aralıksız veriliyomuş annem sancı odasında bnm yanımdaydı bnde suni aldım annemde yıllar önce suni ile doğurmuş.bana dedi ki bak ne güzel arada dinlenebiliyosun.anneme nefes alcak vakit bile yokmuş sancı hiç kesilmeden saatlerce sürüyomuş o yüzden korkutuluyo.şimdi çok şükür daha rahat. bi de bnm ablam 2 doğum yaptı biri kendi sancısı diğeri suni ile.ikisinin arasında hiç Bi fark yok diyo hatta suni ile olan daha cabuk oldu ☺️