Sevde25 tugbadm bnde öyle olmadı ama herkeste aynı olmuyormuş zaten.pozisyon değiştirince geçiyo mu yoksa devam mı ediyo?
Kevser_29 gzm_42 ben de kan verdim haftaici cikacak sonuclarim eger yuksek cikarsa 37 haftalikken bebegi aliriz dedi ama sezeryan dedi bana
gzm_42 Kevser_29 hadi yaa tehh en kötü şey Allah yardımcın olsun ben 1 aydır cekiyorum o kaşıntıyı gecem gündüzüm düzenim bozuldu resmen kaşıncam diye bi hap verdi mi doktor acaba cnm
Kevser_29 gzm_42 yok valla kan verdim ankaraya gonderdik sonucunu bekliyoruz eger sonuc istemedigimiz gibi gelirse 37. Haftada mecbur almak zorundayiz bebegi dedi nutkum tutuldu ya kasıntıyı bu kadar onemlu bisey zannetmiyodum
gzm_42 Kevser_29 cok onemliymis bende bilmiyordum insallah yavrularimiza bi zarar olmaz ben cok tedirginim bu yönden
gzm_42 Kevser_29 inşallah hayırlı sonuçlar alırsın kuzum bol dua et Allah diyen yolda kalmaz Allahın izniyle sag salim aliriz yavrularimizi kucagimiza🙏