gzm_42 Bende 39+2 haftalığım doktorum çarşamba günü gününün dolduğunu o güne kadar beklememizi kendisi gelmezse çarşamba günü suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi. Bende çok korkuyorum suni sancı alacağına sezaryen ol daha iyi diyenler var aklım çok karışık🥺 Umarım kendiliğinden gelir, Allah hepimizin yardımcısı olsun bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım🙏🏻