Serpiltsn Aysmail merhaba, benimde doktorum bugun kürtaj için randevu verdi :( ve cok korkuyorum, uyutacakmış, benimde bebeğimin kalp atışı yok araştıracakmıyız neden böyle oldu dediğimde ilk gebelikte gerek yok yanlış döllenmeden dolayı oluyor, 1 ay korunup sonra tekrar çalışmaya başlayabilirsin dedi ? Sizde nasıl ilerledi ? Bi de kürtaj uyutulunca korkacak bişey var mı sonrasında ?