Aysmail merhaba, durumlarımız çok benziyor :( 27 eylül son adet günüm geçen hafta ilkmgittiğim doktor adet gecikmen oluyor mu diye sordu bende bazen olduğunu söyledim geç döllenmeden şüpheleniyorum 6+1 (geçen hafta ctesi) kesen yeni oluşmuş bebekte daha oluşmamış 2 hafta sonra gel dedi. Ben 2 hafta uzun çok endişeliyim dediğimde haftayada gelsen duyulmama ihtimalin var dedi yani sata göre 8+1de gel dedi. Ben bu hafta (dün) 7+1 de başka bi doktora gittim dayanmadım. Doktor kese var bebek keseye göre çok küçük 5mm dedi. Alttan kontrolle kalp atışıni duyamadı. Ve çarş gel duyulmaZsa c tesimkürtaj dedi. Geç döllenme falan olamaz mi dedim cevap bile vermedi kesene göre bebeğin küçük ve kalp atışı duyulmadı dedi çok acımasız bi sürü şey saydı :( keşke ilk doktorumu dinleseydim haftayi bekleseydim. Dünden beri ağlamaktan perişan oldum. Ya geçen hafta gittiğim doktorum çok iyimserdi ya da bu hafta gittiğim doktorum çok acımasız :(