Serpiltsn merhaba canım dediğin gibi korkulacak bişey yokmuş, bugun 3. Günüm kanamam yok denecek kadar azaldı, sende nasıl oldu.
bi de doktorum ilk kayıpta gen testine gerek yok dedi. 2 3 ten sonra araştırılır dedi. Ama benim içim rahat etmedi. Sen o testi nerde bi de
ne kadara yaptırmıştın ?