Lsbebisim minikmucizem1_ Tabiki canım aklımdasın dualarımdasın. Yeter ki stres yapma. Rabbim güzel haberlerini verdirsin. Mutlaka haber ver bana da 😘😘
Ozge1044 minikmucizem1_ ben gördüm canım o hayalet çizgiyi bende de oldu birkaç gün önce adetimin geçmesini bekliyorum sende öyle yap bence hakkında hayırlısı olsun
minikmucizem1_ Ozge1044 ay canım benim ya coo şükür gören oldu sende benimle aynı durumdasın o yüzden gördün dimi yarın adet günüm olmazsam diğer gün sabah yapacam senin kaç günün geçince böyle cıktı
minikmucizem1_ Tbsdlmr sağol canım deneyecem ama zaten ben görüyorum elime alinca sorun fotoda cikmamasi
Ozge1044 minikmucizem1_ seni çok iyi anlıyorum ondan olsa gerek canım benim de 4 günüm varken böyle çıktı şuan bekliyorum yarın adet günüm benim agrılarım var ama inşallah sen güzel haberler alırsın
Ozge1044 minikmucizem1_ https://imgyukle.com/i/EZBuEU bak benimde böyleydi çoğu kişi göremedi sen görebiliyor musun
Nasippp minikmucizem1_ ben sadece çizginin yerini görüyorum inşallah hayırlı haberlerin müjdesidir canım 🤲🏻🌸
Nasippp minikmucizem1_ inşallah canım adet günün yarınmış zaten 2 gün daha bekle inşallh güzel haberlerini alırız bu ay rabbim hepimizi en güzel müjdemize eriştirsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
minikmucizem1_ Nasippp inş canım en güzelini verecek inanıyorum şu an var ya belim bacaklarım nasıl ağrıyor bide akintim var arada adet ağrısı gibide oluyor
minikmucizem1_ busra_kanat00101 canım sağlık ocağı baya uzak eşimde gündüz çalışıyor gidemem ya ama adetim yarın eğer olmazsam diğer gün yine test yapacam silik çıkarsa kan veririm