minikmucizem1_ busra_kanat00101 canım sağlık ocağı baya uzak eşimde gündüz çalışıyor gidemem ya ama adetim yarın eğer olmazsam diğer gün yine test yapacam silik çıkarsa kan veririm
Ozge1044 minikmucizem1_ seni çok iyi anlıyorum ondan olsa gerek canım benim de 4 günüm varken böyle çıktı şuan bekliyorum yarın adet günüm benim agrılarım var ama inşallah sen güzel haberler alırsın
Ozge1044 minikmucizem1_ https://imgyukle.com/i/EZBuEU bak benimde böyleydi çoğu kişi göremedi sen görebiliyor musun
Mahbuss minikmucizem1_ o çizgi dün bendede öyle çıktı sonuç bugün adet oldum 😔 inşallah sen hamilesindir canım bende çatlatma iğnesi olmuştum bu ay 16. Gününde adet oldum
23Zumra minikmucizem1_ canim bende goremedim ama cok cok cok az dahaolsa olabilir diye biliyorum ama emin degilim bir hafta daha bekle tekrar yap Allah gonlunr gore versin insallah
Rojdaaa minikmucizem1_ canım benim sat 25 eylüldü 25 ekimde test yaptım aynı sen gibi çok silik çizgi çıktı fotoğrafta görünmüyodu 3 gün sonra tekrarladım çizgi görünüyordu bayağı.
minikmucizem1_ Rojdaaa gerçekten mi ya ıns benimde öyle olur bn adetten 1 gün Önce yaptım bu testi bugün adet günüm ve olmadm sence koyulaşır mi
Cookie_the_pomy minikmucizem1_ Predictor Erken gebelik testi garanti sonuç veriyor, Bu kaset tipi ucuz testler ötekisi sonuc verirken hiç bir sonuc vermemişti