Yasamasebebim
İnsülin kullanıyorum canım. Aldığım dozları düşürüp yükseltebiliyorum durumuma göre.
Lütfen öğün atlama . Kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama aç kalmak bebek gelişimini etkileyebiliyor. Çok zor bir süreç .
Günde 4 kere iğne yapıyorum kendime düşün .
Katlanıcaz yapacak bişey yok 🤷🏻♀️