okyanus8731 benim bebeğim de 31+3 haftalık kilosu 1990'dı üç gün önce şuanda da 2050
civarlarında filandır diye düşünüyorum ama şekeri olmayanların bebekleri benimkinden daha kilolu bugün konuştum inceledim de biraz, içim rahat etti. Üzülüyordum kilosu fazla diye, normal gidiyoruz sanırım. Ekmeği bi keseyim sabahları bakalım. Akşamları çok çok rahatım kesinlikle 120nin üstüne çıkmıyor şekerim bu akşam bilhassa yedim ölçmek için maşallah iyiydi