ozgeecan9 Ben de ikinciden sonra genetik test yaptırdım bende de pıhtılaşma çıktı. Bir sürü ilaç kullanıyorum aynı sayılırız canım. Ben de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. İğne olarak progestan da kullandım şimdi fitil olarak devam ediyorum. Balık yağı hapı, d vitamini yağ şeklinde, demir hapı kullanıyorum. Aşırı kabızlığım var çok ıkındığım zamanlar da kahverengi leke geliyor. Doktoruma sorup bugün de kabız için şurup aldım biir bu eksikti.
Kanama alanı küçük zaten canım geçer kanaman oldu mu hiç? Bende kanama alanı olduğu halde kan falan gelmedi. Vücut onu emiyormuş ilerledikçe haftalar.