ozgeecan9 merhabalar benim de kesenin dışında çok küçük bir kanama olduğunu söylemişti doktorum ilk duyduğumda çok korktum ağladım ve 2 doktora daha gittim ama korkulcak bişey olmadığını ve gebelikte çok sık karşılaşılan bişey olduğunu öğrendim. Doktorum her ihtimale karşı progestan 100 mg verdi. 6 haftalıkken gittiğimde 13x10 mm olan kanama alanım progestan kullanıp 3 sonra gittiğimde 10x0.1 mm çıktı. Doktorum 3 günde bile küçülmüş takip edelim dedi. O kanama alanındaki kanın içerisinde yüksek miktarda Demir olduğu için vücut onu kana katmıyormuş zamanla içersindeki Demir’i atıp alıyormuş. O yüzden bazen rahimdeki kanaldan da dışarı çıkabilirmiş yada dediğim gibi vücut onu emermiş ☺️ Benimde çok şükür hiç kanamamda olmadı lekelenmemde olmadı. Doktor takip edelim kanama bitince progestan keseriz demişti haftaya randevum var 3 hafta oldu umarım kapanmıştır 🙏🏻🥰