Deletedmom0065 daha önce ameliyat oldum ve bağırsakların yerinin değişme riski çok büyük bir ameliyattı. Doktorum ameliyata girmeden önce bilgilendirmesini yaptı, iç organlarını fazla sarsıcaz iyileşme sürecin uzun olucak dedi. Ona rağmen ameliyattan 2 saat sonra gaz çıkardım, 4 gün sonra her işimi kendim görüyordum. 9.gün mecburiyetten 12 saat otobüsle tek başıma yolculuk yaptım. Allah korusun her türlü müdahalede risk var. Pozitif düşünüp pozitifi çağırmak lazım. Allah hepimize kolaylık versin inşallah..