Deletedmom0065 kuzum bende normal doğum icin de yapıldı pda olarak geçiyor galiba ismi...onu doğum sırasında kestiler ...sezeryana girerken yine yaptılar...tabi uyuşma sezeryan sırasında kollarımda az, alt taraf hissetmedim hic...doğumdan sonra beni 1.5 saat dinlenmem icin bir yere aldılar, uyuşma geçti odaya çıkardılar ...aklında bulunsun beklerken ben kasiniyorum sürekli dedim ne bu...normalmiş ama😅👍...2 iğne yememe rağmen şükür bir ağrı bisey hissetmedim kuzum 22 gun oldu doğum yapalı 😅😅