Deletedmom0065 yok cnm ya herkesde falan olmuyo of bu insnlar işte boş tere konuşup insnları korkutmkdn başka bişi yapmıyoşar ne demk genelde olur ya şuanda nerdeyse herkes sezeryan oluyo daha avantajlı olduğu için bnde kendi isteğmle oldm. Olurmu öyle şey yani tövbe tövbe. Ha onda olmştr dediğim gibi dr kötüyse herley okur malesfki Allah korusum ama korkma sn