Sumeyye_g geçe yaşadıklarınızın aynısını bende yaşadım ama düşen birşey yok daha. Benim tüp bebek olduğu için kullandığım ilaçların etkisi geçince başlayacak sanırım. Çok çokkkk zor bir durum.
Sağlıkla kucağınıza alın 🤩 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah dualarınızda bizlere de yer verin hamilelerin duası kabul olur derler 🙏🙏