ttugg yaşınız gençtir sanıyorum arkadaşım bir tüp bebek tedavisiyle ikiz gebelik yaşadı 8 haftalık düşük yaptı sonra birde dış gebelik geçirdi sonrasında iki bebeği oldu ıkiside doğal yolla gebelik inşallah sende yorulmadan üzülmeden hamile kalırsın burdanda güzel haberlerini alırız moralini yüksek tutmaya çalış zor olsada