Bayanpanik ttugg bnm de 7+5 olması gerekirken 5+3 gösteriyo geçen hafta da aynı şekilde 5+3 gösteriyodu. Protestan kullanıyorum kanama falan yok su an geçen hafta olmuştu ama. Siz de kullanıyo muydunuz progestan
ttugg Bayanpanik ben Progestan iğne ve Progestan fitil kullanıyordum ekstra daha ilaçların vardı. Inşallah benim gibi bir sonuç almazsınız güzel sonucuna olur 🙏🙏
Bayanpanik ttugg ayrıca bnm de tup bebekti haftaya kadar bekliycez kalp atışı olmazsa yine artık ona gore karar vercez
Mlkdurna ttugg bn 12. Haftada düşük yaptım kanama oldu dpntpra gittik kalp atışı duyulmadı eve geldim sancı yavaş yavaş başladı sonra yattım sabaha karşı 4 de çok şiddetli sancı ile uyandım ve tuvalette gittigşnde parça gelmişti.
Faray ttugg öncelikle geçmiş olsun, evet çok ağrılı oluyor. Parça gibi düşüyor vajinandan çıktığını hissediyorsun pıhtı gibi değil daha büyük.
ttugg Bayanpanik evet maalesef kanamam var Allah nasip etmediyse ilaçların hiçbir önemi yok. Estrofem ilacı kese görülünce kendi doktorum bıraktırdı. Oksapar iğne, Progestan fitil ve iğne birde vitamin kullanıyordum
Ninaska Allah yardimcin olsun inşaAllah bende düşük yapmişim 1ay olmamişdi önce sabah saat 8den 9dan leke sora kan geldi az az geldi sora artdi kan pihtisi geldi ve aksam 9da 10 olardi kücük kese ve sivi kimi olusumlu kese düşdü bebeyim düşmüşdü😔 çok zor olsada aci olsada kendime zor geldim artik 8 -9 aydir hala hamile kalmadim inşaAllah Allah banada herkesede annelik duygusunu yaşatir salih hayrli evlat verir inşaAllah
ttugg Ninaska amin sağolun. 3 gündür kanamam var benimde gerçekten zor bir durum en kısa zamanda Allah çocuk isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
Bayanpanik ttugg ben d3 su an kanama veya lekeleme yok ama kalp atışı da yok kesenin boyutunu ilerlemiyor 1 haftadır canımı sıkan o. Allah hayırlısını nasip etsin insalah