Gonja benim de pai yazan bide mthf de ikisinde çıktı canm heterizigot homozigot yazıyo
Ben gebelik öncesinden başladım hapa hamileliği öğrenince de iğneye başladım drların bu konu dA fikirleri çok farklı ben iki dr a gidiyordum biri iğneye gerek Yok diğeri kesinlikle iğne demişti bana