Eskaci öncelikle geçmiş olsun ben de 2 sefer yaşadım maalesef evet cok uzucu bir durum ama en aZindan doğurgan olduğumu düşünüp teselli ettim kendimi ve nasip değilmiş dedim cok şükür şimdi tekrar hamile olduğumu ögrendim tabi testler tetkikler yapıldı suan pıhtılaşma icin kan sulandırıcı iğne,hap ve progestan kullanıyorum tutunacak insallah🤲🏻 Sen de ayni şekilde ihmal etmeden tıbbi genetik bölümüne eşinle birlikte gidip gerekli tahlilleri yaptır . Genelde devlette 2 düşükten sonrasına bakıyorlar pıhtılaşmaya ama sen birazcık beyaz yalanla 2 düşük yaşadığını belirt ki tedbir alınsın