Eskaci çok geçmiş oldun canım, evet benim de oldu gelişimi gerideydi kanama başladı hemen gittim iki hafta önce kalbi durmuş, 14 haftalıktım, ilaç verdiler daha sonra vajinal yoldan bi ilaç daha verdiler çok şiddetli sancım başladı aniden yaklaşık iki saat sonra düştü sonrasında kürtaj yapıldı parça kalmış olabileceğinden.. çok üzme kendini biliyorum çok zor onlar bir melekler artık rabbim sağlıklı bir evlat daha nasip eder inşallah, üç ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şimdi 20 haftalığız herşey yolunda görünüyor çok şükür sen de atlatırsın Allah’ın izniyle canım çok yıpratma kendini💐