Hurit Belkide pozisyonundan dolayı sen hareketlerini pek anlaysmiyorsun canım bende 35+2 yim benimkide öyle çok çok hareketli değildir bazen hiç hissetmiyorum bile ama elimi karnıma götürünce hafif hafif kimildanmalari felan hissediyorum .Daha küçük olduğu için ve pozisyonundan kaynakli ettiği hareketin farkına varmıyorsundur bence.Ayrintili ultrasona gittiğimizde başta uyuyordu doktor eliyle zorladı biraz uyansin diye uyanmadı bana kalk bir çikolata kek vs ye dedi gittim yedim geldim yine aynı şekilde devam etti dalga geçer gibi esnedi birde üstüne 😅😅😅 bence buna pek takılma doğduğunda sakin olur belkide ahhaha 😊 hayırlı sağlıklı olsunlarda inşallah ❣️
Fdle Hurit evet canim son 2 kez randevuya gittiğimiz de sırtı bize dönüktü acaba diyorum içe doğru mu sallıyor tekmeleri 😁
Sahtemelek Bizde 29. Haftamızdayız benimkide öyle hatta geçen haftalar günde bi kere pıt ederdi sadece şimdi öyle yavas yavas üzülmiyim diye oynuyo sonra akşama kadar falan duruyo
Fdle Sahtemelek aynen gündüz bir iki kez o kadar akşam da 8 gibi bir kaç kez güçlü tekmeleri oluyor sonra hiç ses yok gece kaç defa lavaboya kalkıyorum karnımı dürtüyorum falan tık yok
Hafsa37 Fdle biz de 24 haftalığız hislerime tercüman olmuşsunuz benim bebeğim de öyle günde bir bazen iki kez hissediyorum o da çok belirgin değil burada hareketli bebeklerin olduğunu geceleri uyutmadıklarını okuyunca tedirgin oluyorum uyumamaya razıyım yeterki hareket etsin diyorum 😣
Fdle Hafsa37 evet kuzum aynı şeyleri düşünüyoruz ama ne yazık ki bizim bebişlerin huyları bu sâkindir yani o yuzden cok kafaya takmamak lazım aslında
Fdle Iremgokce evet canim benimki de öyle olacak artık anladım doktorum 28den sonra uyutmaz bile gece seni dedi ama ben sanmıyorum ki benim kızım öyle olsun 😊
Fdle mutlu-d amin canim inşallah evet dediğin gibi tedirgin oluyorum ister istemez yoksa illa çok hareket etsin tekme atsın falan değil de sadece aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Iremgokce Fdle yok kuzum hiçç yaşamadım henüz öyle birşey 32 yiz tam bugün nazlı bizimkiler aheste aheste bir oraya bir buraya kayıyo sadece 😂
Fdle HvvGlKrdl Allah razı olsun canım çok çok sağol aynen sağlığı canı yerinde olsun da razıyım artık doğana kadar böyle kafayı yemeye 😊
HvvGlKrdl Fdle yeme yeme. Bende ayniydim senin gibi neden, niye, noldu, saatlerce gobegime falan bakiyodum eder mi ki bilmem ne ama sabir lazimmis.. Onlar biliyo ne zaman ne yapacaklari bir ne kadar delirsekte onlar bildigini isliyo 😂😂
Fdle Zerro hissetmiyormuşda anladığım kadarıyla ultrasonda görüyormuş hareketini ve az hareket ediyor diyor ben öyle anladım buna benzer bir yorum yapmış daha sonra 😊
Fdle HvvGlKrdl aynen bide şunu farkettim sanki anlıyorlar gibi ne zaman hareket etmesini beklersen o zaman imkanı yok hareket etmiyorlar neler yapıyorum ya bi gör gülersin hâlime ama imkanı yok yani bazen de hiç beklemediğim an da bi hareket etmeye başlıyor sıpa sanki diyorum anlıyor bilerek beni gıcık etmek için yapıyor 😁
Kelebenk Canım olaya şöyle bak her cocuk ve her buyuk insanda bir değil.kimisi cok hareketli kimisi cok sakin.bebeklerde boyle.benim arkadasimin 3oglu var ikisi cok kipir kipirdi dogduktan sonrada acayip hareketli cocuklar ama birisi anne karninda sakindi dogdugundada sakin devam ediyor.
SuleDoruk Fdle göbek zarının inceliği / kalınlığı ile de alakalıymış. Benim doktorum öyle dedi. Bende 22+3'üm pek fazla hareketi yok. Dışardan gözle görülür hiç yok zaten 🙄
Fdle SuleDoruk hareket ettiği zaman dışardan görülüyor ama işte hareket ettiği zaman ve çok sık da hareket etmediği için 🤦♀️
HvvGlKrdl Fdle aynen oylee.. Ben bi benimki oyle saniyodum seninki de ayniymis demek ki.. Ben diyodum anasi kilikli inadi tuttu diye 😂😂