Fdle canim bence gayet normal benim bebegim cok gec hareket etti.. 30lu haftalara kadar yine belirli zamanlarda eme 29.-30.haftadan sonra masallah cok daha fazla hissettim.. Sikma canini, sagligi yerindeyse biraz gec hissetsende farketmiyor. Rabbim saglikla kavusmayi nasip etsin insallaah 🙏