Semooshh evet canim haklısın şimdi Allah var bizde uykucuyuz hele babamız 24 saatin 20 saatini biraksam uyur yani o derece ve kayınvalidemlerde öyle görümcem öğlen 1e kadar uyur nasıl beceriyorsun o saate kadar uyumayı diyorum bazen ee dediğin gibi hâl böyleyken öyle kıpır kıpır olmasını beklemek benim hatam aslında 😁 bana da diyor doktorum hele 28den sonra bak gör sen gece uyutmuycak seni ama ben asla sanmıyorum yani yine böyle olacak eminim bazen kendi kendime elim karnımda konuşurum zilli azcik hareketli ol diye eşim güler utanmıyorda kızına zilli demeye der 😁😁