busepinar Minikkuzuma 175 boy 66 kg gören valla hic kilo almamışsın diyor 20+1 59 kg ile hamile kaldım
Minikkuzuma busepinar maşallah canım daha tabi çok yeni bende öyleydim sonunda baya aldım dikkat etmek gerekiyor tabi 🤪☺️
Minikkuzuma Muu_1906 maşallah canım ikizlere göre yine çok çok iyi kilon böyle devam eder senin çok uzun olmassda uzun boylu sınıfındasın ☺️
Muu_1906 Minikkuzuma sağol canım inşallah daha fazla almam. Görenlerde almamışsın kilo diyorlar. Göbeğim var.
Esesennn Minikkuzuma hem bebiş sağlıkkı olsun hem ben mutlu olayım ne olmuş yani iki şeyi birden istiyorum 😅annelerin bedensel mutluluğu da önemli öyle düşünme😊
hunilimom Minikkuzuma hamileyken 22 kilo aldım şükür verdim ama yine tıfıl kaldım öyle hissediyorum insan kilo alıp verdikçe küçülüyormuş
Minikkuzuma Hayyyyy benim ülkemin uzun annelerine kız bide derlerdi Türk kadınları kısa diye dünden beri gelen msj belli etti ki bi o kadar bu Program mı kullanmayanlar var süper valla 🧿maşallah ☺️💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🧿💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
Merwish_ 1,80 boyundayım daha 8+2 haftalık hamileyim sonumuz hayrolsun 😂😂 aman dikkat edeceğiz . Ama bakalım kaç kilo alacağım .
Minikkuzuma Merwish_ ayy kıyamam daha çok minik hayırlısı olsun senin için şekerden az uzak durursak tamamdır bu iş ☺️
Merwish_ Minikkuzuma şeker tuz kullanmıyorum ama hipo triot hastasıyım metabolizma yavaş çalışıyor gebelikte öyle . Bakalım dikkat edeceğim hep ediyorum zaten sağlık yersek kilo sorun değil hallederim 😇🤭. İşim spor
shsn Minikkuzuma 1,75 boy 52 ile hamile kaldım şuan 72 oldum 33 haftalığız doğuma kaç olurum bilemedim :) arkadan dümdüzüm gene ama önden ve yandan güzel bir önde giden göbeğim mevcut :)
Minikkuzuma shsn AHAHAHA süper canım benim de öyle önümü dönünce hamile olduğum anlaşılıyor bu da bşr avantaj zaten ☺️
shsn Deletedmom3 evet kızlarda öyle olduğu söylendi benimde kız ama popom hala dümdüz :)))) karnımda sivri inşallah son dkka erkek doğurmam :)))
Deletedmom3 shsn kilo aldikca onden arkadan cikiyo valla karsidan bakinca bisey yok ama yandan bakinca gobegimle popom ayni resmen 😂 bana da 6.aya kadar herked erkek diyodu karnim top gibiydi