Esesennn Minikkuzuma yine de normal değil de sezeryan olursam ve göbeğim kalırsa üzülürüm. Bu kadar tutmuşken boğazımı göbek beni üzer😅
Minikkuzuma Prenslerinin_annesi canım birşeybyokki çok normal e buhun ödemi var suyu var bebeğin kilosu var ekstra kan var vs vs üzülme çok normal ☺️
irem30 1.74 boyla 46 kilo hamile kaldım şuan 30+4 60 kiloyum🙄 ve hala 24/34 beden pantolonlarımı giyiyorum sadece karnım var ama gören 4 aylık mı 5 aylık mı diyor 😂
Elif_sahra60 Minikkuzuma boyum 1.72 canım😁28. Haftaya girdim 8 kilo aldım çok belli olmuyor normalsin diyorlar çok hoşuma gidiyor inşallah çok şişmeden finale koşarız 🤪😁
SenaFuat Minikkuzuma 174 boyum 20 haftalığım 56yla başladım şuan 58 🙈😊 herkes sen bizi kandırıyorsun hamile değilsin diyor 😄
Esesennn Minikkuzuma hem bebiş sağlıkkı olsun hem ben mutlu olayım ne olmuş yani iki şeyi birden istiyorum 😅annelerin bedensel mutluluğu da önemli öyle düşünme😊
Muu_1906 Minikkuzuma 1.70 boyum uzum sayılırım galiba 😀😊 65 kilo ile ikizlerime hamile kaldım şimdi doğuma 1 hafta 10 gün kadar kaldı. Şuan 80 kiloyum. İnşallah 80ni çok fazla geçmeden doğururum.
Minikkuzuma Muu_1906 maşallah canım ikizlere göre yine çok çok iyi kilon böyle devam eder senin çok uzun olmassda uzun boylu sınıfındasın ☺️