Deletedmom0065 Kevser_29 yanlis yazmis olabilirler mi acaba ? Alsak yanlislik olmus diye gondermeyebilirler
Melike37 Deletedmom0065 gecenlerde aynı şekil oldu 400 tl bebek arabasıydı ve yanlış fıyat gırdıklerı için kimseye arabayı yollamayıp para ıadesı yapmışlardı
Melike37 Kevser_29 bende eşime sordum istersen al dedi istedeğin gelmese iade yaparsın felan dedide bılemedım😁
Deletedmom099 Kevser_29 alın zarar etmezsiniz sonuçta ya aynısı gelir yada yanlışlık olmuş diyip para iadesi yapılır
Melike37 Kevser_29 ben wpden attım gelmesı geçi bulur kız fur bıraz bence alanlar var ya yanlışlık olduysa dırek arıyorlar beklıyelım baklım ne olucak sepeten cıkarma😁
gzllrun Para iadesi olacaktır kızlar bence hiç uğraşmayın :) trendyol güvenli iadesi değişimi hiçbir skıntı yaşamadım ama bu ürün fiyatı inanın yanlış 😂
Elif1685 Şikayet var da genelde küçüklüğünden 2aylık bebegın pusete sığmadıgından ve kırıldığından şikayet edilmiş...
erbasbebek Kevser_29 evet sipariş verdim beğenmezsek geri yollarım diye düşündüm. Valla çok dua edicem elime ulaşırsa 🤣