Plteda basak_008 İstanbul'da iseniz Elelebaby mağazasından Elele Smart Eco modeline bakmanızı öneririm. Fiyatı iyi, tekerlekleri küçük, çok hafif ve kullanışlı bir arabaya benziyor. Biz de yeni aldık ama çok sindi içimize.
Afra34 Busragungor yok bizzat resimde ne varsa herşey aynı geldi rengide aynı içindeki herşeyi de aynı ☺️ yağmurluk, anne çantası unutulan birşey yoktu
Afra34 Ilbilge katlanırken üzerinde birşey olmuyor bizim denedigimiz kadarıyla öyleydi 🤭 neyi tercih edersek yada ne tarafa tercih edersek o tarafa takılıp çıkarılıyor kolaylıkla
ggulsahh78 Afra34 yönünü puseti cikarip biz mi değiştiriyoruz ? Ama sanırım burda tutma yerinden degistirebiliyorsun kolaylıkla ??? Agirligi nasıl ? Ben de çok düşünüyorum bunu hem çok sık duruyor ama önemli olan kullanışlı olması
Ilbilge Afra34 bu biraz kötü olmuş gibi toplu taşıma kullanılırken yada uçağa vs binilirken zor olur sanki
Afra34 ggulsahh78 puseti ne tarafa takarsan yönü o tarafa oluyor diğer bebek arabalarında biz bebeği ya bize ya yola taraf çeviriyorduk ama bunda nasıl takarsan öyle kullanıyorsun dediğim gibi bize kullanışı kolay rahat geldi üstelik çok ağır şık bi duruşu var☺️
Afra34 Ilbilge siz internetten iyice bakın isterseniz bütün yorumları özellikleri kullanışı vs aklınıza takılan olmasın benim eşim yaptı sadece seyrettim şuan (ağır olur kaldıramam)gibi düşünerek belki bilmedigim yada eksik bildiğim de olabilir aklınıza hiçbir şey takılmasın kullanışlı olması önemli sonuçta
Hurit gezentianne Kraft leonun puseti kesinlikle sıkışık değil canım gayet geniş rahat ve hafif duruyor ben aldım o yüzden biliyorum
rukiye-02 Hurit kullanışlı mı bende dün sipariş verdim iyi gelsin kullanışlı olsun diye dua ediyorum 😬 internetten genelde aldığım şeylerden pişman oluyorum 🙄
ddduygu Znmth bende onu diye almaya gittim sonra dan mima zigi ye dönül yaptım ama hiç bir şikayet duymadım etrafımda çok kullanan var 😊
Seyma1990 Herkese çok teşekkür ederimmmm ilginiz için okumaya vaktim hiç olmadı inşallah güzel ve kullanışlı alırız arabalarımızııı hepimizzz 🙏🏻
rukiye-02 Cagla06 yaa bende aynı arabayı aldım inşallah güzel gelir diye dua ediyorum az para da değil iyi yorum yapan çoğunlukta diye aldım 🙄
Cagla06 rukiye-02 bende burda en cok Kraft Leon gördüm bide yorumlara baktım öyle aldım valla inşallah iyi bir şey gelir 🤲 sizin Ne kadara aldınız acaba?
Vnsgb Seyma1990 ilk çocuğuma casual quantum kullandım ve hala taş gibi duruyor yine hamileyim ikinciyede onu kullanmayı düşünüyorum sürüşü falan çok yumuşak süspansiyonları darbeyi emiyor rahatsız etmiyor bebeği 😊
rukiye-02 Cagla06 1200 liraya aldık 6 taksit yaptık daha kargoya verilmedi ama sizin ki verildi mi kargoya birde ups diyo ya haftada bi geliyo o buraya 😐
Cagla06 rukiye-02 çok iyi fiyatlara almışız o zaman 3 bin tl cogu yerde :) benimkide kargoya verilmedi malesef daha siz hangi siteden istediniz ben n11den aldım ama siteye giremiyorum siparişimin durumunu görmek için
rukiye-02 Cagla06 bende n11 den aldım sipariş onaylandı diye e posta geldi ama kargo mesajı daha gelmedi 🙄 aynen benim daha önce de baktığım bi arabaydı çok pahalıydı indirim iyi denk geldi de aldık o kadar pahalı olup da bu kadar uyguna da alınca insan bi acaba demeden edemiyor 🙄
Naghn Seyma1990 kraft fit aldık kullanıyoruz çok memnunuz sadece biraz ağır onun haricinde çok kullanışlı alt sepet bölümü hem büyük hem fermuarlı market alışverişimizi bile doldurabiliyoruz içine
Cagla06 rukiye-02 burda komşularım Kraft cok iyi iyi yapmışsın almakla falan dediler bende iyi gelecek diye düşünüyorum 😊