Znmth aydandir 2000 aldım quinny pusete de extra 540 verdik 2540 a geldi yani az yer kaplaması hafifliği ve kalitesinden dolayı aldım ama kullanıcı yorumu çok da okuyamadım inşallah değer verdiğim paraya ☺️
aydandir Znmth baya iii almışsınız ben hep awm lerde görüyorum babymallde baktım 3 bin tl di. katlamasınçok pratik umarım kullanışlıdırda
basak_008 zbzbzbzb ya ben de başından beri bu arabayı beğeniyorum ama yorum bulamıyordum. Almayı düşündüğüm araba kesinlikle herhangi bir sorun yaşadınız mı acaba? Ebebekteki satıcı yaşayabileceğiniz tek sorun tekerleri küçük olduğu için yolda bebeği titretmesi olabilir ama çok da sorun olmaz dedi koca tekerli araba almak da istemiyorum ama kafam biraz karışmadı değil😅
Mscelik Dün almanyadan terrano air aldırdım bi yakınıma 3000 tl ye geldi. Tek isteğim tek parça baston tarzındada olsun, yenidoğan tarzındada, arabaya da girsin ekstra tak çıkar yapmayım diyordum.. gelince incelicem daha detaylı...
MuallimeGK Afra34 kullandınız mı acaba biz de almayı düşünüyoruz çok şık görünüyor ama hafif mi katlaması nasıl
Afra34 MuallimeGK evde kullandık henüz bebek doğmadığı için 🤭 çok şık ve kullanışlı katlanışı da kolay biz çok memnun kaldık eşimle özelliği kullanışı rahat duruyor
Mebos Seyma1990 ben prego quatro aldım kullanışlı güzel bir araba fren sistemi feln çok iyi puseti hafif en son 2500 aşağı değildi ben kampanyada aldım 1500a
Afra34 Busragungor kahverengi olanı tercih ettik biz ortak renk olur hemde çabuk kirlenmez diye düşündük🤷🤭
Busragungor Afra34 canım peki rengi aynı resimdeki gibi mi birisi yorumda beklediğimden koyu geldi demiste
Afra34 Busragungor yok bizzat resimde ne varsa herşey aynı geldi rengide aynı içindeki herşeyi de aynı ☺️ yağmurluk, anne çantası unutulan birşey yoktu
rukiye-02 Cagla06 yaa bende aynı arabayı aldım inşallah güzel gelir diye dua ediyorum az para da değil iyi yorum yapan çoğunlukta diye aldım 🙄
Ilbilge Afra34 bu arabayı bende çok beğeniyorum ve gözüm hep bunda youtubeda falan videosunu aradım ama bulamadım. Biri çekse diye bekliyorum 😅 benim sormak istediğim portbebe takılıyken katlanıyor değil mi ?
Afra34 Ilbilge katlanırken üzerinde birşey olmuyor bizim denedigimiz kadarıyla öyleydi 🤭 neyi tercih edersek yada ne tarafa tercih edersek o tarafa takılıp çıkarılıyor kolaylıkla
Plteda basak_008 İstanbul'da iseniz Elelebaby mağazasından Elele Smart Eco modeline bakmanızı öneririm. Fiyatı iyi, tekerlekleri küçük, çok hafif ve kullanışlı bir arabaya benziyor. Biz de yeni aldık ama çok sindi içimize.
zbzbzbzb basak_008 basak_008 kesinlikle tavsiye ederim hafif açması kapaması kolay arabamın bagajı küçük olmasına ragmen bundan iki tane sığar ben çok memnunum hemde çok şık bi sorun yaşamıyorum ben