ddduygu maalesf görme şansım yok bulunduğum ilde o markaların hiç biri yok tatilde antalya daydım o zaman quinny denemiştim hoşuma gitmişti puset takılması da önemli benim için mima da o yok ilk aylar için nasıl kullanacaksınız ? Tam yatış pozisyonu var mı