nghn87 uzun araştırmalar sonrası casual cadillac air almaya karar verdim şuan heryerde 2500 indirim bekliyorummm
Afra34 Seyma1990 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/kiwi-city-way-5-in-1-bebek-arabasi-portbebe-tasima-koltugu-bakim-cantasi-yagmurluk-482920632?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=231078563269&utm_term=47629045879&ga_prodid=482920632&ga_merchantid=138321124&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiA-4nuBRCnARIsAHwyuPr_MpJQQhS-DKVGlXOwdv4gqNJJoNOv9-2pKxVbPzgwmZ4NtTUlS98aArbdEALw_wcB eğer doğru yapabildiysem bunu aldık çokta memmun kaldık fiyata göre çok güzel
MuallimeGK Afra34 kullandınız mı acaba biz de almayı düşünüyoruz çok şık görünüyor ama hafif mi katlaması nasıl
Ilbilge Afra34 bu arabayı bende çok beğeniyorum ve gözüm hep bunda youtubeda falan videosunu aradım ama bulamadım. Biri çekse diye bekliyorum 😅 benim sormak istediğim portbebe takılıyken katlanıyor değil mi ?
Kakashi gezentianne biz keşke baştan alsaydık dedik , gayet yeni dogana kullanılır , araba için biz ilk 6 ay puset kullandık , sonra oto koltuğu aldık
istanbullugelin_ Kakashi Bu bebek arabasını ne şekilde aratabiliriz? Linki tıklayınca sadece tek bir görsel çıkıyor bilgi ve içerik yokta
Kakashi istanbullugelin_ canım ben görünüşü için fotoğraflarini atmıştım Kraft Flex kabin modeli Özellikleri: https://www.epey.com/bebek-arabasi/kraft-flex.html Bu sitede tüm özellikleri var Başka bebek arabasını da seçersen kıyaslama da yapabilirsin bu sitede bilgin olsun
aydandir Znmth ne kadara aldınız bende kolay katlanıp az yer tutması için beğenmiştim ama fiyatı yüksek gelince vazgeçtim
ddduygu Znmth bende onu diye almaya gittim sonra dan mima zigi ye dönül yaptım ama hiç bir şikayet duymadım etrafımda çok kullanan var 😊
Afra34 tde_kubra bebek henüz doğmadı için evde denedik çok rahat bence güzel kullanışlı vede çok havalı duruyor 😎 yani bizim hoşumuza gitti 🤗
Nghndp Seyma1990 biz n11den elele ranger modeli aldık hem az yer kaplıyor hemde indirimle bin liraya aldık şuan dha kullanmadık evde test ettiğim kadarıylaa çok çok iyi geldi
Afra34 tde_kubra ben teşekkür ederim🤗 ama gerçekten çok güzel abartısız söylüyorum çok içimize sindi kullanışlı geldi bize çok beğendik eşimle özelliklerini içeriğini okuyun sizin de içiniz rahat edecektir 💕
Elif_t Bugün Babymall’den Prego quattro travel sistem aldık. 2300’den 1840’a düşmüştü. Çok beğendik biz. Sürüşü ve taşıması çok hafif, çift yönlü, kolay katlanıyor yer kaplamıyor. Kesinlikle bir bakın derim. 🤗
Musuko Biz bagi easyfold travel sistem bebek arabası ve pusetini aldık. Alırken cok beğendik 2019 da çıkmış bu ürün. Henüz kullanmadık inş memnun kalırız
Kakashi Musuko bizde ilk travel sistem aldık , puseti arabanin içine , iskeleti bagaja koyuyorduk Pusetten sepete geçince tamamı bagajda çok yer kapladı
Znmth aydandir 2000 aldım quinny pusete de extra 540 verdik 2540 a geldi yani az yer kaplaması hafifliği ve kalitesinden dolayı aldım ama kullanıcı yorumu çok da okuyamadım inşallah değer verdiğim paraya ☺️
Cinarin_annesi14 İnstagramdan moroğlu bebeden aldım bebek arabası ve puset 580 tlye gayet güzel geldi çok kullanışlı tavsiye ederim