Merve6475 Tekinnn inşallah kuzum güzel haberlerini bekliyoruz az kalmıs teste benimde batmalarım cok fazlaydı bence bu hamilelik işareti 😍
Tekinnn Merve6475 benim de çok fazla bide adet sancıları çekiyprum olcam diye çok korkuyorum bugün 7. Gün bu adet sancıları için erken değil mi diyorum. Ama baya korkuyorum adet olcam diye
Hazanur Guul iste bu saatte yap dedi catlamayi sonra ertesi gunu gelmi istediler ama asilamayi erken yapmis oldular maalesef hemde esimin sperm sonuclari guzeldi ama olsun insaallah bu sefer iyi olur ve tutar
Tekinnn Hazanur ama nasıl böyle bi haram yaptın seni yanlış mı yönlendirdiler yoksa sen mi yanlış yaptın
Tekinnn Hazanur eğer bu hastanenin hatası ise onlara göster günlerini seni güzel yönlendirmeleri gerekir sonuçta bi dünya para ödüyorsun sen
Tekinnn Merve6475 canım ben PKo olduğu için düzenli adet yok. Eğer Bebek yoksa çatlatma iğnesinin 16. Günü leke geliyor. Bugün çatlatma iğnesi yapalı 8. Gün aşılama yapalı 7 geçen hafta pazwrtesi gece 11 de iğne vurdum Çarşamba 11 de aşılama oldum
Merve6475 Hazanur canım en son cuma baktırttım 1263 geldi doktor bi daha gerek yok dedi 11 kasıma kalp atısı icin gün verdi işte
minikmucizem1_ Hazanur Inşallah canım bugün 13. Gün biraz karnimda adet ağrısı oldu ama hemen geçti çok az dün gecede cook az oldu Ins olmam ya