minikmucizem1_ benim ilk aşılamam tuttu çok şükür 20. Haftamdayım ama herşey her zamanki gibiydi ekstra bi belirti adetimin gelmemesi dışında bişey yaşamadım sadece az leke geldi ve kesildi ben 19. Gün test yaptırdım 465 civarı bişey çıkmıştı o gün kanamam oldu test yapmasam adet oldum zannederdim öyle bi yerleşme kanaması geçirdim Allahım isteyen herkese nasip etsin etsin inşallah sağlıklı sıhhatli 🤲🏻❤️