@minikmucizem1_ bende aşılama yaptırdım tutmadı, ama sonraki ay kendiliğinden oldu. İlk yaptırdığımda nedense pek tutacağına dair ümidim yoktu bir de eşimde bende çok stres yapıyorduk 2 yıl çocuk İçin uğraştık. İlk aşılama denemesi tutmayınca sonraki nasıl olsa tekrar yaptıracağım diye kafam rahattı hiç bir şekilde çocuk düşünmedim, akışına bıraktım yani ve o ay hamile kaldım. Gerçekten bazı şeyleri akışına bırakmak, kafada bitirmek gerek bunu anladım.