Ozlemclk52 canım gercekten kafada bitiyor inan 2.gebeligim hemen oldu fakat boş gebelikten kürtaj oldum daha sonra 3.gebeligim için 6 ay uğraştık artık dedim bizim bidaha olmucak heralde daha sonra saldım iyice hiç kafama takmadigim bi anda hamile kalmışım oda kalbi durduğu için kürtaj oldum bu 4. Olucak nasip olursa hiç kafama takmadım bu kez oluruna bıraktım dediğim gibi korunmayı bu ay bırakmıştık erken gebelik testi aldım 4 gün önce öylesine çıkmadı heralde dedim olmadı bugün öylesine normal kaset test aldım gördüğün gibi ikinci çizgi çıktı tabi hem sevinç hem hüzün var 2 kaybım olunca inan kafaya takmak kolay değil biliyorum illa insan düşünüyor ama oluruna bırakmak en iyisi Rabbime şükürler olsun ki 7 yaşında oğlum var hamd olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sizlerinde güzel haberlerini alırız bu arada sanırım sizinde 6 Kasım adet günüydü benimde öyle inşallah sende hayırlı haber alırsın amiiinnnnnn ☺️😘